دوره های آموزشی

شرایط صنعت برق در طی سال های پیش رو، نگرانی گسترده ای را در میان فعالین سایر صنایع در حوزه تامین پایدار برق ایجاد نموده است.خاموشی های گسترده در سالهای اخیر، نشان دهنده کمبود ساختاری عرضه بخش برق (بخش نیروگاهی) نسبت به تقاضا (مصرف صنایع عمده) بوده و افق پیش رو نشان از وخامت بیشتر اوضاع را دارد.

در همین راستا و با توجه به وجود ابهامات و سوالات زیاد در خصوص نحوه فعالیت نیروگاه‌ها، نحوه فروش و وصول مطالبات آنها، صادرات برق، نرخ سوخت مصرفی و هزینه‌های سرمایه گذاری در این صنعت، دوره آموزشی آشنایی با نیروگاه ها و انواع مکانیزم های تامین و خرید برق مصرفی برای مشترکین فعال در این حوزه برگزار میگردد.

شرکت توسعه تجارت انرژی توان به منظور توسعه دانش تخصصی در زمینه ­های کاری خود و با بهره ­گیری از کارشناسان خبره بازار برق کشور اقدام به برگزاری دوره ­هایی در زمینه بازار برق ایران و تست­ های نیروگاهی می­نماید. شرکت ­کنندگان در این دوره ها­ می­توانند با کسب دانش و تخصص لازم، تسلط کافی به فضای کسب و کار در حوزه ­های فوق­ الذکر را به دست آورده و از آن جهت توسعه مشاغل خود بهره ببرند.

آیکون جعبه سربرگ

 

متقاضیان محترمی که مایل به شرکت در این دوره­ آموزشی می­باشند، جهت اطلاع از جزئیات مربوط به برگزاری دوره­ می­ توانند با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایند.