کاهش هزینه برق مصرف کننده

با آخرین افزایش قیمت در بازار عمده فروشی برق، قبض های جدید بسیاری از مشترکان نیز هزینه های سرسام آوری را به همراه داشته است. از این رو مشترکین با راهکارهایی از جمله مدیریت مصرف و بررسی قبوض جهت کاهش هزینه های برق مصرفی خود روبه رو خواهند بود، موضوعی که با انجام راهکار های ساده امکانپذیر است.

به منظور ارتباط موثر با مصرف کنندگان برق، شرکت توسعه تجارت انرژی توان امکان محاسبات اقتصادی خرید برق را برای مصرف­ کنندگان مختلف با تعرفه های مختص خودشان فراهم آورده است. این محاسبات نوعی امکان سنجی بوده که به خریدار این امکان را می­دهد که برآوردی از هزینه ­های صرفه جویی شده از محل خرید برق از محل بورس انرژی یا قرارداد دوجانبه را داشته باشد. همچنین این شرکت آماده ارائه انواع خدمات در حوزه های خرید انشعاب برق، مطالعات اتصال به شبکه، خرید گواهی ظرفیت و … می باشد.

لذا چنانچه تمایل دارید  شرکت توسعه تجارت انرژی توان با دراختیار داشتن کادر متخصص و خبره از کارشناسان ببازار برق و داشتن نرم افزارهای اقتصادی و فنی و صدور قبض، اقدام به ارائه کلیه خدمات مورد درخواست مشترک و متقاضی نموده است. در این خصوص می­ توانید از طریق درگاهی ارتباطی زیر با ما در تماس باشید: