پیشگفتار

به منظور فراهم سازی فضای شفاف و رقابتی مبادلات برق بین عرضه کنندگان و خریداران برق ضروری است تا چهارچوب و سازگار فعلی تعاملات بین بازیگران مختلف در صنعت برق مورد بازنگری قرار گیرد بدیهی است بازنگری در چارچوب و سازگار مزبور باید با توجه به قوانین و مقررات موجود ساختار درآمد و هزینه های صنعت برق ساختار تعرفه‌ها و هزینه­ های ضروری در صنعت صورت پذیرد بنابراین دستورالعملی با توجه به لزوم تغییر فضای معاملات در صنعت برق و با لحاظ محدودیت های مزبور تدوین شده است؛ دستورالعمل توسعه مبادلات برق در بورس انرژی مشمول مشترکین بالای یک مگاوات شده و نحوه مبادله معاملات برق بین خریداران و عرضه کنندگان برق در این دستورالعمل ذکر شده است.

 

دستورالعمل توسعه مبادلات برق در بورس انرژی

 

دانلود دستورالعمل توسعه مبادلات برق در بورس انرژی

خواندن و کسب اطلاعات در خصوص دستورالعمل خرید برق مخصوصاً برای مشترکین بالای یک مگاوات ضروری است. چرا که بخشی از تامین انرژی فعالیت صنعتی انرژی الکتریکی بوده که در نهایت باید از طریق بورس انرژی تهیه و تامین شود. شما می توانید این دستورالعمل را از لینک زیر دانلود کنید:

 

دانلود دستورالعمل توسعه مبادلات برق در بورس انرژی

اگر از مشترکین بالای یک مگاوات هستید، اکیداً توصیه می کنیم این مطلب ما را نیز بخوانید:

مشترکین بالای یک مگاوات بخوانند

همان طور که می دانید شرکت توسعه تجارت انرژی توان در زمینه تهیه برق شما مشترکین بالای یک مگاوات با بهترین قیمت و بهینه ترین شرایط برای شما فعالان اقتصادی و صنعتی فعالیت می نماید. اگر علاقمند هستید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نمایید یا برای خرید برق نیاز به مشاوره دارید، فرم زیر را تکمیل نموده تا کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان با شما تماس حاصل نمایند:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button