پیشگفتار

طبق اعلام وزارت نیرو، رویه تعیین مابه التفاوت اجرای مقررات و محاسبه صورتحساب مشترکان با قدرت بیش از یک مگاوات توسط معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو ابلاغ شد. این مورد در خصوص دستورالعمل توسعه مبادلات برق در بورس انرژی است که با توجه به تعیین ساز و کار مشترکان و کلیه ذینفعان بورس انرژی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین پیرو مصوبه شماره ۲۰/ ۱۰۰ / ۶۹۳۸۴ / ۱۴۰۱ مورخ ۲۷/ ۱۲/ ۱۴۰۱در خصوص دستورالعمل توسعه مبادلات برق در بورس انرژی و در راستای اجرای بند ۲ مصوبه شماره۸۲۳۵۷ ت ۵۷۴۶۷ ه مورخ ۲۰/ ۰۷ / ۱۳۹۹هیئت محترم وزیران، کلیه مشترکان برق با قدرت بیشتر از یک مگاوات، موظفند از ابتدای خردادماه سال جاری برق (انرژی الکتریکی) مورد نیاز را از طریق تابلو اول و دوم بورس انرژی و یا قراردادهای دوجانبه تأمین نمایند. این رویه شامل ۱۱ بند به مراه یک تبصره در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ابلاغ گردید.

 

دانلود ابلاغیه رويه تعيين مابه التفاوت اجراي مقررات و محاسبه صورتحساب مشتركان با قدرت بيش از يك مگاوات

به منظور اطلاع از رویه ابلاغی و نحوه انجام پروسه تامین برق از طریق بورس انرژی می توانید ابلاغیه مربوطه را از لینک زیر مشاهده نمایید:

 

رويه تعيين مابه التفاوت اجراي مقررات و محاسبه صورتحساب مشتركان با قدرت بيش از يك مگاوات

 

 

آپدیت خبر ( ۱۴۰۲/۰۳/۲۴): 

ابلاغ دستورالعمل شرکت توانیر در خصوص رویه تعیین مابه التفاوت و محاسبه صورتحساب مشترکان با قدرت بیش از یک مگاوات

رویه تعیین ما به التفاوت و محاسبه صورتحساب مشترکان با قدرت بیش از یک مگاوات توسط شرکت توانیر به کلیه شرکتهای برق منطقه ای و توزیع نیروی برق ابلاغ شد.

طبق بند ۲ ابلاغیه، مشترکان بالای یک مگاوات از ابتدای خرداد ماه سال جاری، ضمن انعقاد الحاقیه بر قرارداد تامین برق، نسبت به تامین انرژی برق مصرفی خود از طریق انعقاد قرارداد دوجانبه با عرضه کنندگان برق یا خرید از بورس انرژی اقدام نمایند. ابلاغیه مذکور در ۵ بند و یک تبصره به تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ و به شماره ۱۴۰۲/۱۱/۳۱۲۷۹ به امضای مدیر عامل شرکت توانیر رسید. 

دانلود دستور العمل تعیین مابه التفاوت و صورتحساب مشترکان بیش از یک مگاوات

 

 

 

مشاوره خرید برق برای مشتركان با قدرت بيش از يك مگاوات

در صورتی که قصد خرید برق با قدرت بالاتر از یک مگاوات دارید و در خصوص ساز و کار تهیه آن نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در اسرع وقت در خدمت شما هستند. کافیست با شماره های شرکت توسعه تجارت انرژی توان تماس گرفته یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button